Hotline: - Milyenszámítógépe van?
Ügyfél:Fehér...
Ügyfél: - Nem tudom a lemezt kivenni a meghajtóból.
Hotline: - Próbálta a kiadó gombot megnyomni?
Ügyfél: - Igen, de teljesen beragadt.
Hotline: - Ez rosszul hangzik. Felírom az adatait...
Ügyfél: - Várjon csak... Most látom, hogy nem is raktam be a lemezt, itt van az asztalomon...
Hotline: - Kattintson a "Sajátgép" ikonra. Ügyfél: - A magáéra, vagy az enyémre?
Ügyfél: - Nem tudok nyomtatni.
Hotline: - Kattintson a Start gombra és...
Ügyfél: - Figyelj cimbora, ne kezdj nekem ilyen szakszöveget nyomatni, nem vagyok Bill Gates, a francba!
Ügyfél: - Amikor nyomtatni próbálok, állandóan azt mondja a gép, hogy nem találja a nyomtatót. Már többször odaraktam a monitor elé, de még így sem találja...
Ügyfél: - A nyomtatóm nem nyomtatja ki a piros színt.
Hotline: - Színes nyomtatója van?
Ügyfél: - Nem.
Hotline: - És most mit lát a monitorán? Ügyfél: - Egy kis plüssmacit, amit a barátom vett a plázában.
Hotline: ...és most nyomja meg az F8-at. Ügyfél: - Nem működik.
Hotline: - Pontosan mit csinált? Ügyfél: - Megnyomtam az F-et nyolcszor, ahogy mondta, de semmi sem történt...
Ügyfél: - Nem működik a billentyűzetem.
Hotline: - Biztos, hogy bedugta a gépbe?
Ügyfél: - Nem, nem látom a gép hátulját.
Hotline: - Fogja meg a billentyűzetet, és menjen vele 10 lépés távolságra a géptől.
Ügyfél: - Sikerült.
Hotline: - Akkor nincs bedugva a billentyűzet. Nincs ott egy másik véletlenül?
Ügyfél: - Nézem... De igen, van itt egy... És működik is!
Hotline: - A jelszava kis "a" mint alma, nagy "V" mint Viktor, 7...
Ügyfél: - A 7 az kicsi, vagy nagy?
Ügyfél: - Nem tudok csatlakozni az Internetre.
Hotline: - Biztos, hogy a jó jelszót használta?
Ügyfél: - Biztos, láttam, amint a kollégám is ezt adta meg.
Hotline: - És mi volt ez a jelszó? Ügyfél: - Öt csillag.
Hotline: - Milyen antivírus programot használ?
Ügyfél: - Netscape. Hotline: - Az nem egy antivírus program!
Ügyfél: - Elnézést... Internet Explorert.
Ügyfél: - Nagy problémám van. Egy barátom feltelepített egy képernyővédőt, de ahányszor megmozdítom az egeret, mindig eltűnik.
Hotline: - Microsoft ügyfélszolgálat. Miben segíthetek?
Ügyfél: - Jó napot! Már 4 órája várok magukra! Meg tudja magyarázni, miért segítenek nekem ilyen lassan?
Hotline: - Tessék? Elnézést, nem egészen értem a problémáját! Ügyfél: - Word-ben dolgozom, és már 4 órája kattintottam a "Segítség" gombra. Megmondaná, mikor jönnek ki végre?
Ügyfél: - Az első email-emet szeretném megírni. Hotline: - És mi a probléma? Ügyfél: - Megtaláltam az "a" betűt, de hogyan tudom a karikát köré rajzolni? (@)
Ügyfél:"Kattintok a csatlakozási ikonra. Feljön az ablak, és sohasem tudok felcsatlakozni, pedig mindig a Mégse gombra kattintok."
Hotline:"Magyar nyelvű a program?" Ügyfél:Nem tudom."
Hotline:"Mit írt be az email címhez?" Ügyfél:1023 Budapest..."
Hotline:"Milyen Windóza van?" Ügyfél:"Mindjár lehasalok és megnézem."
Hotline: "Menjünk be a Saját gépbe." Ügyfél:"Jaj, de ez nem az én gépem..."
Ügyfél:"Az a problémám, hogy már beszéltem Önökkel korábban is."
Ügyfél: "Tudna nekem segíteni, hogy fel tudjak telepedni?"
Hotline:"Milyen modemje van?" Ügyfél: "Jó!" Hotline:"Analóg vagy ISDN?" Ügyfél: "Laptop."
Hotline:"Mi a jelszava?" Ügyfél: "A jelszavam? Hát volt egy jelszó, mikor úttörő voltam, de már nem emlékszem rá..."
Ügyfél: (Nő): "Aszt mongya nekem ez az Outluk Varázsló, hogy én vagyok a Tóth Béla!"
Hotline:: "Milyen levelező programja van?" Ügyfél: "Kitekintő Gyorsvonat." Hotline:"Az meg miféle?" Ügyfél: "Hát az Outlook Expressz."
Ügyfél: "Itt alul megjelent két emberke ikonban..." Hotline:"Igen az az MSN messenger, az Outlook Express indítja el magától..." Ügyfél:" Tőlem????"
Ügyfél: "Jesszusom! Beszippantotta a CD-t!!"
Ügyfél: "Az Entert ütni kell vagy írni?"
Ügyfél: "Start gomb csak az irodai vindózókon van, de nekem otthoni van..."
Ügyfél: "Most nyertem egy Netquicket és azt szeretném megkérdezni, hogy a 25 órát 1 nap alatt kell lhasználni?"
Hotline: "Most nyomja meg az OK-ot!" Ügyfél(hosszú csend):"...de itt nincs OK..." Hotline: "DE, lennie kell." Ügyfél(keres vadul,majd):" ...de nincs, kétszer is megnéztem!" Hotline: "Rendben, akkor mit lát a képernyőn?" Ügyfél:Jaaa, ott..."
Operátor: Mondja határozottan, hogy IGEN! Ügyfél: HATÁROZOTTAN, HOGY IGEN (mondta, nekem jó hangosan)
Ügyfél: Akkó' jönnek hozzám kábeleket fektetni???
Ügyfél: Akkor most kötnek velem egy eltartási szerződést?
Ügyfél: Milyen föltéttel kínálják a Tele2-t? Operátor: (Mute gomb benyom) Baromfi fasírttal vazze!
Ügyfél: Milyen percdíjak vannak nemzetközi hívás esetén? Operátor: Melyik ország érdekelné? Ügyfél: Hmm... mondjuk Magyarország!
Operátor: Milyen díjcsomagja van? Ügyfél: Nagy! Operátor: Mi az, hogy nagy? Ügyfél: Most cseréltük le a kicsit!
Ügyfél: Halló, jó estét kívánok. Kérem, én éppen most hívtam egy távolságit, és elfelejtettem beütni a 1502-t. Nem lehetne utólag?
Ügyfél: Kérem adjon felvilágosítást errol a TERE-FERÉRőL!
Ügyfél: Én a Teletext 2-t keresem! Operátor: Tele 2-t? Ügyfél: Azt mondtam! Nem tudok telefonálni! A csomagjukban leírtakat követem, tehát 1502+06+körzetszám+stb. Uram! Hogyan üssek be egy "+"-t, amikor olyan jel nincsen a telefonomon??????
Operátor: A szolgáltatásról fog kapni egy visszaigazoló hívást, és egy visszaigazoló telefonlevelet is. (Kollegám jól megaszonta. :D)
Operátor: Hallott már a T2-rol? Ügyfél: Igen, és a nyitás napján közöltem, hogy nem feleltek meg!
Ügyfél: Én hallottam erről a Telemenüről. Ez micsoda?
Ügyfél: Jó, hát én helyi hívást nem nagyon szoktam indítani, de 3-4 kilométerrel odébb az már távolsági?
Ügyfél: Van nekem ilyen Pányon Géecsemmes telefonom, arra is lehet kérni a eztet a T2-t?
Ügyfél: Mennyibe kerülnek a hívások a Tele2-vel? Operátor: Melyik irányba? Ügyfél: Délkelet.
Operátor: Most egy rövid ideig zenét fog hallani... Ügyfél: Énekelni is kell majd? Operátor: Nem nem szükséges, csak ha tetszik a zene. Ügyfél: Jó. Akkor Charlie-t tegyen be, azt szeretem.
Ügyfél: Tele2? Ismerem, nem kő', mer a szomszéd aszónta, hogy ha megrendeljük, több lesz a vízdíj.
Operátor: Budapesten kívülre szokott telefonálni? Ügyfél: Nem, csak vidékre!
Cérnavékony kislányhang: Beszorultam a WC-be, és anyukám azt mondta, hogy hívjam ezt a számot.
Szó nélkül lerakom. Technika ördöge, a kislány ismét hozzám csörög, megismer:
- Az előbb le tetszett rakni, pedig én még mindig be vagyok szorulva a WC-be!!!!
Operátor: Milyen díjcsomagja van? Ügyfél: Most minimálbéren vagyok.
(Minimál csomag akar lenni...)
Ügyfél: Megkaptam az első villanyszámlámat a Matávtól, amióta T2-es vagyok.
Operátor: Honnan értesült a T2 szolgáltatásról? Ügyfél: Únnan az ETÉKÚBÓL. Operátor: Elnézést, honnan? Ügyfél: ETÉKÚ tv-bő. Operátor: RTL Klubból?? Ügyfél: Ja, há' azt mondtam! Operátor: (Mute) Na persze, csak paraszt nyelven.
Operátor: Először egy utca. Ügyfél: Pécs... Operátor: ...házszámot legyen szíves... Ügyfél: ...ja! Pécs...
Operátor: Előfizető neve? Ügyfél: Bugyi Józsefné. Hülye név, tudom, de ez van.
Operátor: Küldhetünk tájékoztató anyagokat? Ügyfél: Hát mink itt a cigánysoron lakunk, és mindent ellopnak, még a kerítést is elvitték.
Operátor: Hogy tárcsázott? Ügyfél: A 15... izét beizéltem, ja, nem, azaz a 1502-t bejambizom, aztán beteszem a valamit. Operátor: Aha.
Ügyfél: Ügynök járt nálam, aki 2 db 1502-s matricát ragasztott a telefonomra, az egyiket jobb, a másikat bal oldalra, és elmondta, hogy melyiket tudom helyi illetve távolsági hívásra használni, de elfelejtettem. El tudná nekem mondani ezt újra?
Nagyon nem értette, hogy az egy és ugyanaz a szám, úgy sikerült lezárni a dolgot, hogy megkértem, a jobb oldalit vegye le, és használja a balt. Ez komoly!
Ügyfél: Kovács Ibolyáné vagyok. Operátor: (mute) Na ezt meg hogy sikerült? :D
Operátor: Mondanám az Internet címünket: www.tele2.hu. Ügyfél: Nagy vagy kicsi 2-est kell beütni?
Ügyfél: Hölgyem! Amióta T2-m van , van egy nagy problémám. Operátor: Tessék mondani! Ügyfél: Ha felveszem a telefont és felhívom magamat, akkor foglaltat jelez a vonal. Operátor: (Mute) - TÉÉNYLEEEG?
Próbáltam neki elmagyarázni, hogy valószínűleg ő foglalja a saját vonalát, ezért van foglalt hangjelzés, de nem sikerült megértetnem vele, így elirányítottam a 143-ra. :D
Ügyfél: Szeretném lemondani a szolgáltatást! Operátor: Miért kívánja lemondani? Ügyfél: Túl bonyolult, nem tudom megjegyezni a 1502-t. Operátor: Most is tudja. Ügyfél: Igen mert fel van írva. Operátor: A matricát felragasztotta a telefonra? Ügyfél: Persze. Operátor: Akkor mi a probléma? Ügyfél: Látni látom, de elfelejtem miért van odaragasztva.
Kollegámnak nem volt több kérdése, törölte.
Ügyfél: Jó gombot nyomtam meg? Operátor: Nem tudom, minden gombon ülök.
Ügyfél: A Tele2 átizélik Önökre vagy mittomén, leszólnak nálunk, hogy gyöjjünk le a gyerekek vagy mittomén.
Ügyfél: Nem akarom ezt a TV2-t, mert még benne vagyok az RTL Klubban.
Ügyfél: Nem tudja, hogy az ampert hogy számlolják át wattba, mert fennáll most egy ilyen problémám és nem tudok kihez fordulni, gondoltam ott önöknél a műszakiak tudják.
Ügyfél: Engem TÜRÜLJENEK!!! Operátor: Rendben, TÜRÜLÖM!
Ügyfél: Amióta T2-m van, halványabb a kép a tévémben. Van összefüggés?
Ügyfél: (idős néni) Én az internetemre, illetve a galambomra, hogy lehet a T2 internetet használni? És én a T2 drótpostát akarom igénybe venni azt hogy kell? Operátor: A Freemailre gondol? Ügyfél: Mi az a freemail? Operátor: Kapcsolok egy kollegát!
Operátor: Jó napot, XY-t (apuka) keresem. Ügyfél: (gyerek): Ööööö... őt most nem tudom adni. Háttérből az anyuka: - Kit nem tudsz te adni? Apád itt van itthon. Ki hívja? Ügyfél: (gyerek): Semmi, csak a Matávtól valaki... (Csatt!! - egy tasli.) Fél perc várás, a gyerek cuppog, krákog, zizeg a vonalban, remélve, hogy leteszem. Kiderült, hogy a gyerek telefonbetyárkodott a 1202-n, és félt, hogy emiatt hívtuk vissza az apját.
|